Mond tot mondreclame is de beste reclame die een bedrijf kan hebben. Het is goedkoop en klanten bestempelen het als uiterst betrouwbaar.

Je gelooft immers eerder een vriend die het product zelf gebruikt, dan een model dat het product aanprijst in een advertentie.

 

Evaluatie

Na de veiligheidsopleidingen van T.T.C. ontvangen de deelnemers een evaluatieformulier. Hun indrukken en suggesties over de training zijn voor ons van groot belang om het programma eventueel aan te passen aan onze mogelijkheden en de klantwensen. Dit om de cursisten die na deze deelnemers zullen worden uitgenodigd een nog beter verzorgd programma te kunnen aanbieden.

Evalueren is het bekijken en waarderen van het resultaat aan de hand van de doelen. Een evaluatie kan bijvoorbeeld gaan over de training en de instructeur.

 

Waardering

De waardering van diverse cursisten hebben er toe geleid dat een nieuwe opdrachtgever contact heeft gezocht met T.T.C. Binnenkort mogen wij trainingen ‘Werken aan flensverbindingen’ verzorgen bij een bedrijf in de voedingsmiddelenindustrie.

Blij met deze vorm van reclame! Samen dragen we bij aan een hoger veiligheidsbewustzijn.